SERTÉSKAPITÁNY BLOG

Meserovat.

2016. október 04. - joshibarat

Zacskó tábornok szédületes meséi : A kigáncsolt villamos

 2425_815_birosag2.jpg

Kedves gyerekek!

A mai estimese egy valódi bírósági jegyzőkönyvből lesz idézve. Vágjunk is bele a gyönyörű történetbe :

 

Bírósági Jegyzőkönyv

 

Helyszín: Bp. V. kerületi bírósága.

Tárgy: Villamos gépjármű ellen elkövetett testi sértés.

A tárgyalás során elhangzott párbeszéd szöveges kivonata:

Védőügyvéd : - Tisztelt Bíró!

Bíró : - Talán Tisztelt Bíró Úr!

Védőügyvéd : - Ja bocs, akkor Drága Bíró Úr !

Bíró : - Még egyszer elismétlem : Tisztelt Bíró Úr! 

Védőügyvéd : - Szerintem ez nem olyan fontos.

Bíró : - Maga most szórakozik?

Védőügyvéd : - Jól van na, nem olyan könnyű megjegyezni! Szóval Tisztelt Bírósági Úr! 

Bíró : - A tárgyalást berekesztem!

Védőügyvéd : - Nemá' légyszi!

A következő tárgyalás során rögzített párbeszéd a 2. számú védőügyvéddel:

Védőügyvéd : - Tisztelt Bíró Úr!

Bíró : - Eddig jó.

Védőügyvéd : - Tessék?

Bíró : - Semmi, csak folytassa!

Védőügyvéd : - Te nem vagy én, hanem te te vagy...  ...te nem ügyvéd vagy, hanem bíró vagy, én meg nem.

Bíró : - ?

Védőügyvéd : - Te nem tudsz ügyvéd lenni, mert te alapvetően bíró vagy, szóval te nem én vagy. Te simán te vagy, én meg én vagyok. Komprende?

Bíró : - ?

Védőügyvéd : - Te eredendően saját magad vagy. Kiskorodban még nem voltál bíró, de most már az vagy, én viszont nem az vagyok. Tetszik már érteni? Tetszik már kapisgálni?

Bíró : - Ez hallatlan!

Védőügyvéd : - Ugye?

Bíró : - Magát meg honnét szalajtották?

Védőügyvéd : - Á, tudtam, hogy nem fogja érteni! Pedig most jön a lényeg...

Bíró : - A tárgyalást berekesztem!

A harmadik tárgyalás során rögzített párbeszéd a 3. számú védőügyvéddel:

Védőügyvéd : - Tisztelt Bíró Úr!

Bíró : - Eddig tökéletes.

Védőügyvéd : - Tisztelt Egybegyűltek, Tisztelt Násznép!

Bíró : - Mindegy, csak haladjunk.

Védőügyvéd : - A vázolt történetből önök is rá fognak jönni, hogy védencem egy elképesztően aranyos tündér-kutyuli-babuci! Egy igazi szent...  ...és ráadásul még jóképű is!

Bíró : - ???

Védőügyvéd : - Ő sohasem tudna bántani semmilyen közlekedési eszközt! Ez a jármű viszont késett 3 egész percet! Mindezt azért, mert egy lelketlen rohadék! Sőt egy szemét, mocsok, minden hájjal megkent fostalicska! Egy utolsó vadbaromállat! Ha védencem nem gáncsolta volna ki a Nagyvárad téri megállónál, akkor én lőttem volna szét a pofáját...

...és kedves gyerekek, itt a bíró bácsinak elfogyott a türelme. Ezek után otthagyta a bírói pályát és jelentkezett villamosvezetőnek. A mese tanulsága pedig az, hogy közlekedjünk inkább gyalogosan! 

 

Aludjatok szépet, álmodjatok jól, vagy éppen fordítva. Nekem tökmindegy!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://serteskapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr7011766797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása