SERTÉSKAPITÁNY BLOG

Könyvajánló 2.

2016. május 15. - joshibarat

Takony apó süteményes receptjei.


Ezzel a 2016-os recept kiadvánnyal máris egy korszakalkotó művet vehet a kezébe az inyenc olvasó. A kiváló összeállításban rendhagyó sütemény receptekkel találkozhatunk, melyek mind eltérnek a tradicionális konyha jól megszokott kínálatától. Néhány nagyszerű recept a könyvből :

•  Marhatorta lekváros krumplival

• Kolbászos fánk

• Sertéskörömmel töltött kelkáposztakuglóf

• Kekszpörkölt

• Tortaleves jóember módra

• Bábfőzelék matchbox körettel

• Trollibuszon sült vadállatkrémes

... és még sok más finomság.

 

A nagyszerű könyvről közismert séfek is nyilatkoztak :

Zordon Remszi sztárséf :
"Nagyon a kedvencem. Jobban szeretem, mint engemet. Ez a Takony apó egy zseni. Egyébként én csak a képeket néztem meg a könyvben."

Dzsémi Olivié :
"Annyira jó, hogy az már fáj. Takony apó ezzel a recept gyűjteménnyel beírta magát a legnagyobbak közé. Klafa könyv, nekem ez a enyimé. A összes ételét elkészítem, de rögtön. Megeszem a egészet, ha addíg élek is. Ham-ham"

Sál Judit :
"Mikor a főhös meghalt a történetben, egy világ omlott össze bennem. Mondjuk így utólag elég gyanús, hogy én egy másik könyvet olvastam. 

Lázár az Ertéel klubtól :
"Ez fú de jó ez a könyv te! Ez milyen jó má'! Nekem ez kell az egész!"

Séf bácsi a Szausz Parkból :
"Nagyon szépeket főz ez a vén trottyos. Én a kekszpörköltet készítettem el, de nagyon. Szerintem szép lett." 

Egy neve elhallgatását kérő, felháborodott cukrászmester : "Ez a taknyos öreg bácsi egy igazi kontár. Elkészítettem a Gorillapörkölt spontán járműkörettel nevű receptjét és miatta alig bírtam kiszedni a fogaim közül a bicikliküllőt. Utálom ezt a bácsit!"

Demién Rózsef, aki nem is szakács :
"Adjál innivalót villámgyorsan!"

Mindenkinek kellemes gasztroperceket és jó étvágyat kívánunk!

 

takony_apo_3.jpg

Olvassa el a szerző 1993-as keltezésű, mára már klasszikussá vált művét is, melynek címe : Briós készítés a mellékhelyiségben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://serteskapitany.blog.hu/api/trackback/id/tr488717726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása